Dosavadní mluvčí značky Vítězslav Pelc

Personální rošáda v komunikaci Škody

PR aktivity značky ŠKODA v České republice měl minulých osm let na starosti Vítězslav Pelc. Nyní míří na jinou pozici v automobilce a 1. prosince bude mít značka pro tuzemsko nového mluvčího.
Pelc míří do oddělení marketingu. Ze své pozice bude zodpovídat za koordinaci marketingových a aktivaci sponzoringových aktivit značky na domácím trhu.

„Po téměř 12 letech práce pro značku ŠKODA v Oddělení komunikace, z toho posledních osmi letech „na detašovaném pracovišti v pražské Michli, jsem se vlivem souhry několika okolností rozhodl vstoupit do další etapy profesního života,“ rozloučil se s novináři Vítek Pelc.

Pavel Jína

Novým PR manažerem a tiskovým mluvčím značky ŠKODA AUTO pro český trh bude Pavel Jína, který se na pozici přesouvá z produktového marketingu značky.

Do Komunikace produktu ve ŠKODA AUTO v Mladé Boleslavi dále přichází Martin Preusker.



Vydáno: 29.listopad 2019, v Personálie, PR.
Zdroj: Škoda Auto