Největší tuzemská banka Česká spořitelna spustila komunikační kampaň u příležitosti svého 200. výročí. Kampaň s názvem „Věk je jen číslo“ má ambiciózní cíl – povzbudit Čechy k překonávání věkových stereotypů a ukázat, že na nové začátky není nikdy pozdě.
„Slavíme 200 let, ale cítíme se na 30,“ říká motto kampaně, v níž se opět objevuje herečka Jenovéfa Boková. Spořitelna tímto kreativním způsobem propojuje své významné jubileum s moderním přístupem k životu a bankovnictví.
„Chceme ukázat, že věk není překážkou v plnění si vlastních snů a v pouštění se do věcí, které nás baví a považujeme je za smysluplné,“ vysvětluje Monika Hovorková, která vede značku a komunikaci České spořitelny. Podle ní není podstatné, kolik je člověku let, ale jak se cítí a přistupuje k životu.
Inovativní přístup k reklamní fotografii
Za kreativním konceptem stojí agentury VML a OAK Prague. Zajímavostí je netradiční způsob pořízení reklamních fotografií – ty vznikly klasickou analogovou cestou, což je v současné digitální době poměrně odvážný krok. Autorem fotografií je uznávaný fotograf Kubo Křížo.
Televizní spot režírovaly brazilské tvůrkyně známé jako Fridman Sisters ve spolupráci s produkční společností Stink Films. Kampaň bude k vidění napříč různými médii včetně televize, kin, online kanálů a sociálních sítí až do konce dubna 2025.
Interaktivní prvek pro veřejnost
Součástí kampaně je i originální „mindset kalkulačka“ dostupná na webu silnějšíbudoucnost.cz. „Kalkulačka vám může ukázat, že váš přístup k životu a pohled na svět odpovídá úplně jinému věku, než je váš skutečný. Navíc dostanete i personalizovaná doporučení na knihy a filmy,“ popisuje Tomáš Novotný z agentury VML.
Česká spořitelna, která je s více než 4,6 miliony klientů největší bankou v České republice, tak dokazuje, že i po 200 letech existence dokáže být moderní institucí, která rozumí současným trendům a potřebám svých klientů. Její digitální bankovnictví George využívá nejvíce uživatelů ze všech bankovních aplikací na českém trhu a banka disponuje i nejrozsáhlejší sítí poboček a bankomatů.
Kampaň „Věk je jen číslo“ tak není jen oslavou významného jubilea, ale především manifestem progresivního přístupu tradiční finanční instituce, která se nebojí jít s dobou a inspirovat své klienty k překonávání vlastních limitů.